Regeneracja turbosprężarek

Zajmujemy się regeneracją turbosprężarek do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Naprawiamy turbiny zwykłe, biturbo, ​z zaworem upustowym (wastegate), ze sterownikiem elektronicznym, z nastawnikiem pneumatycznym.

Regeneracja turbin wykonywana jest ​przy użyciu zaawansowanych technologicznie narzędzi i maszyn. Każda turbosprężarka jest dokładnie testowana i wyważana na specjalistycznej maszynie, a wyniki tych testów załączamy w formie protokołu potwierdzającego pełną sprawność części. Udzielamy rocznej gwarancji bez limitu kilometrów! Zamówienia realizujemy również wysyłkowo z całej Polski.

 Postaw na sprawdzonego partnera!

Jak przebiega proces regeneracji turbosprężarki?

Proces naprawy składa się z kilku etapów:
1. Wstępna weryfikacja i demontaż turbosprężarki na części.
2. Ocena uszkodzeń i zużycia poszczególnych elementów, dobór część oraz wycena (na tym etapie kontaktujemy się z klientem w celu potwierdzenia kosztów i czasu naprawy).
3. Czyszczenie turbosprężarki oraz piaskowanie.
4. Wymiana łożysk, pierścieni i układu wirującego.
5. Złożenie turbosprężarki i wyważanie.
6. Test na maszynie z badaniem sprężania (protokoł z testów dołączamy do każdej turbosprężarki).

Naprawiamy ponad 500 różnych turbosprężarek!

Sprawdź najpoularniejsze w katalogu

Ile kosztuje regeneracja turbosprężarki?

Regeneracja turbiny do samochodu osobowego cena: 800zł brutto. 

Regeneracja turbiny do samochodu ciężarowego oraz biturbo jest ustalana indywidualnie po weryfikacji uszkodzeń w pierwszym etapie naprawy.

Zamówienia realizujemy również wysyłkowo z całej Polski.

Podana cena dotyczy naprawy na towarze klienta. Istnieje możliwość zakupu zregenerowanej turbosprężarki - prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dostępności.

Ile wytrzymuje turbina po regeneracji?

W przypadku profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, z wykorzystaniem wysokiej jakości części zamiennych i zgodnie z zaleceniami producenta turbosprężarki (czyli tak jak to robimy w Diesel-Partner), zregenerowana turbina może osiągnąć trwałość zbliżoną do nowej turbiny.

Zregenerowana turbina, może wytrzymać od 100 000 do 200 000 km, a czasami nawet więcej. Warto jednak pamiętać, że te wartości są orientacyjne i mogą różnić się w zależności od konkretnego przypadku. Regularne kontrolowanie stanu turbiny i przestrzeganie zaleceń serwisowych są kluczowe dla maksymalizacji jej trwałości po regeneracji.

Sposób jazdy i użytkowania pojazdu ma wpływ na turbosprężarkę. Agresywne przyspieszanie od niskich obrotów i zbyt szybkie wyłączanie silnika po intensywnej jeździe mogą skracać żywotność turbiny. Z kolei regularna wymiana oleju silnikowego i filtrów, używanie oleju o odpowiednich specyfikacjach, a także unikanie zanieczyszczeń w oleju mogą znacząco wpłynąć na trwałość turbiny.

NAPRAWIAMY TURBOSPRĘŻARKI ZE ZMIENNĄ GEOMETRIĄ!
Naprawiamy turbiny zwykłe, biturbo, ​z zaworem upustowym (wastegate), ze sterownikiem elektronicznym, z nastawnikiem pneumatycznym.

Po czym poznać, że turbina jest do wymiany?

Spadek mocy silnika: Jednym z najbardziej oczywistych sygnałów jest zauważalny spadek mocy silnika, szczególnie podczas przyspieszania. Jeśli turbina nie generuje odpowiedniego doładowania, silnik nie będzie w stanie osiągnąć pełnej wydajności.

Nietypowe dźwięki: Uszkodzona turbina może wydawać gwizdanie, piszczenie lub inne nietypowe dźwięki, szczególnie przy zwiększaniu obrotów silnika. Jest to często wynik nieszczelności w systemie doładowania lub uszkodzenia łopatek turbiny.

Dymienie z rury wydechowej: Nadmierne dymienie, zwłaszcza o niebieskim, białym lub czarnym kolorze, może wskazywać na problem z turbiną. Niebieski dym jest szczególnie niepokojący, ponieważ może oznaczać, że olej dostaje się do komory spalania przez uszkodzoną turbosprężarkę.

Zwiększone zużycie oleju: Turbosprężarki wymagają oleju do smarowania i chłodzenia. Uszkodzenie uszczelek lub łożysk w turbinie może prowadzić do nadmiernego zużycia oleju.

Kontrolka check engine: Wiele nowoczesnych pojazdów wyposażonych jest w systemy diagnostyczne, które mogą wykryć problem z turbiną i aktywować kontrolkę check engine na desce rozdzielczej.

Brak doładowania: Jeśli system doładowania nie generuje żadnego ciśnienia lub ciśnienie jest znacznie niższe niż oczekiwane, może to być wynikem uszkodzenia turbosprężarki.

Sprawdzenie za pomocą diagnostyki komputerowej: Profesjonalna diagnostyka komputerowa może wykryć konkretne kody błędów związane z działaniem turbosprężarki, co może pomóc w potwierdzeniu diagnozy.

Wtryskiwacze Bosch

Wtryskiwacze Delphi

Wtryskiwacze Denso

Wtryskiwacze Siemens VDO

pompowtryski bosch

pompowtryski Siemens VDO

Pompy wtryskowe

turbosprężarki

fiLTRY DPF, fap, kat, scr

Wtryskiwacze BENZYNOWE

GDZIE JESTEŚMY

Jesteśmy w Markuszowie, niedaleko drogi S19 na odcinku Lublin - Warszawa. Odległości od największych miast: Lublin - 30km, Warszawa - 150km, Puławy - 20km, Lubartów - 30km, Radom - 90km.

mapa dojazdowa do firmy Diesel Partner zobacz w google maps

DANE KONTAKTOWE

Diesel - Partner s.c.  A. G. J. Wiśnieccy
ul. Kościelna 25a
24-173 Markuszów

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek 8:30 - 16:30

www.diesel-partner.pl
e-mail: info@diesel-partner.pl
tel. 518-518-415

undefined