Regeneracja pompowtryskiwaczy Bosch

Zajmujemy się regeneracją pompowtryskiwaczy Bosch do aut z silnikami 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 3.0 TDI, 5.0 TDI, 1.4 TDI, 1.2 TDI do samochodów osobowych z grupy VAG (Volkswagen, Seat, Audi, Skoda). Regenerujemy również pompowtryski Siemens VDO.

Regenerację pompowtryskiwaczy przeprowadzamy zgodnie z zaleceniami producenta. Każdy pompowtryskiwacz po naprawie jest dokładnie testowany pod kątem szczelności, przeływu, dawek na wolnych obrotach oraz przy pełnym lub częściowym obciążeniu. Udzielamy rocznej gwarancji bez limitu kilometrów! Zamówienia realizujemy również wysyłkowo z całej Polski.

Ile kosztuje regeneracja pompowtryskiwaczy BOSCH?

Cena regeneracji pompowtrysków Bosch to od 525zł do 590zł w zależności od wersji silnikowej. ​Podana cena dotyczy naprawy na towarze klienta. Istnieje możliwość zakupu zregenerowanego pompowtryskiwacza Bosch - prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dostępności.

 
Pompowtryskiwacze BOSCH do silników:
1.9 TDI
1.4 TDI
2.5 TDI
3.0 TDI
5.0 TDI
 
Pompowtryskiwacze BOSCH do silników:
2.0 TDI




525zł 590zł

 Postaw na sprawdzonego partnera!

Jak przebiega proces regeneracji pompowtrysków BOSCH?

Proces naprawy pompowtryskiwaczy składa się z kilku etapów:
Etap I
- Mycie chemiczne
- Test na urządzeniu EPS EVO1
Etap II
- Demontaż pompowtryskiwacza na części
- Wizualna ocena pod mikroskopem
- Sprawdzenie mechaniczne: chrypienie końcówek, badanie jednostki pamięci, itd.
- Badanie ciśnienia otwarcia
Etap III
- Wymiana uszkodzonych i zużytych części
- Ponowne badanie mechaniczne
- Ustawienie ciśnienia otwarcia
Etap IV
- Test pod względem wydajności (pomiar mocy)
- Test na symulatorze, pomiar korekt, badanie BIP

Naprawiamy ponad 150 różnych pompowtryskiwaczy!

Sprawdź nasz katalog

Po czym poznać uszkodzone pompowtryski?

Spadek mocy silnika: Jeśli silnik nie generuje takiej samej mocy, jak wcześniej, może to być spowodowane nieefektywnym wtryskiem paliwa przez uszkodzone pompowtryskiwacze.

Trudności z rozruchem: Problemy z rozruchem silnika, szczególnie na zimno, mogą wskazywać na niewłaściwe działanie pompowtryskiwaczy.

Nierówna praca silnika: Nierówna praca, falowanie obrotów na biegu jałowym lub szarpanie podczas jazdy mogą być efektem nieprawidłowego wtrysku paliwa.

Zwiększone zużycie paliwa: Uszkodzone pompowtryskiwacze mogą dostarczać za dużo lub za mało paliwa do cylindrów, co prowadzi do zwiększonego zużycia paliwa.

Dymienie z rury wydechowej: Nadmierna emisja dymu, szczególnie czarnego (nadmiar paliwa) lub białego (niewystarczające spalanie), może wskazywać na problemy z pompowtryskiwaczami.

Błędy w systemie diagnostycznym OBD: Nowoczesne pojazdy mogą rejestrować błędy związane z systemem wtryskowym. Podłączenie urządzenia diagnostycznego może pomóc zidentyfikować problemy z pompowtryskiwaczami.

Wibracje silnika: Nieprawidłowo działające pompowtryskiwacze mogą powodować wibracje silnika, odczuwalne szczególnie podczas jazdy na niskich obrotach.

Zwiększony hałas pracy silnika: Uszkodzenie mechanizmu pompowtryskiwaczy może powodować zwiększenie hałasu pracy silnika, co jest szczególnie zauważalne podczas przyspieszania.

Naprawiamy pompowtryskiwacze Siemens VDO: 03G130073M / 03G130073T oraz 03G130073S / 03G130073D.

Zobacz szczegóły

Ile wytrzymują pompowtryski po regeneracji?

W przypadku profesjonalnie przeprowadzonej regeneracji, wykorzystującej oryginalne części zamienne i zgodnej z zaleceniami producenta, zregenerowane pompowtryskiwacze mogą osiągnąć trwałość porównywalną do nowych części. Oznacza to, że mogą one prawidłowo funkcjonować przez dziesiątki tysięcy kilometrów – w niektórych przypadkach, kierowcy zgłaszają bezproblemową pracę na poziomie 100 000 km i więcej. Jednakże, tak jak w przypadku nowych części, rzeczywista trwałość będzie zależała od stylu jazdy, jakości paliwa, regularności wymiany oleju i filtrów oraz od ogólnego stanu technicznego pojazdu.

Ważne jest, aby pamiętać, że regularne serwisowanie i odpowiednia eksploatacja pojazdu mają kluczowe znaczenie dla maksymalizacji trwałości zregenerowanych pompowtryskiwaczy. To obejmuje unikanie ekstremalnych obciążeń tuż po uruchomieniu silnika, kiedy olej nie osiągnął jeszcze optymalnej temperatury i lepkości, oraz zapewnienie, że silnik regularnie osiąga temperaturę roboczą, co pomaga w usuwaniu nagromadzonych zanieczyszczeń i wilgoci z systemu paliwowego.

Wtryskiwacze Bosch

Wtryskiwacze Delphi

Wtryskiwacze Denso

Wtryskiwacze Siemens VDO

pompowtryski bosch

pompowtryski Siemens VDO

Pompy wtryskowe

turbosprężarki

fiLTRY DPF, fap, kat, scr

Wtryskiwacze BENZYNOWE

GDZIE JESTEŚMY

Jesteśmy w Markuszowie, niedaleko drogi S19 na odcinku Lublin - Warszawa. Odległości od największych miast: Lublin - 30km, Warszawa - 150km, Puławy - 20km, Lubartów - 30km, Radom - 90km.

mapa dojazdowa do firmy Diesel Partner zobacz w google maps

DANE KONTAKTOWE

Diesel - Partner s.c.  A. G. J. Wiśnieccy
ul. Kościelna 25a
24-173 Markuszów

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek 8:30 - 16:30

www.diesel-partner.pl
e-mail: info@diesel-partner.pl
tel. 518-518-415

undefined