Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych do BMW i innych marek

Zajmujemy się regeneracją wtryskiwaczy benzynowych do silników GDI, FSI, TSI, TFSI, Ecotec, Ecoboost. Nadajemy nowe kody oraz rewitalizujemy stosy piezo wtryskiwaczy do BMW.

Naprawiamy wtryskiwacze następujących producentów:  Bosch, Continental, Delphi, Denso, Hitachi, HTC, Magneti Marelli i Siemens VDO. Są to wtryskiwacze montowane w większości samochodów z silnikiem benzynowym. Regeneracja wtryskiwaczy wykonywana jest ​przy użyciu zaawansowanych technologicznie narzędzi i maszyn. Udzielamy rocznej gwarancji bez limitu kilometrów! Zamówienia realizujemy również wysyłkowo z całej Polski.

 Postaw na sprawdzonego partnera!

Jak przebiega proces regeneracji wtryskiwacza benzynowego?

Proces naprawy wtryskiwacza przebiega następująco:

1. Pierwszym etapem jest czyszczenie wewnętrzne wtryskiwacza specjnym detergentem chemicznym. Następnie wtryskiwacz jest testowany pod kątem: pomiaru dawek, czasu otwarcia, rozpylania pod ciśnieniem, czasu reakcji. W razie potrzeby w przypadku wtryskiwaczy do BMW rewitalizowany jest stos piezo. W przypadku wtryskiwaczy z mniejszymi uszkodzeniami i zużyciem można na tym etapie zakończyć proces naprawy z pozytywnym wynikiem. Koszt pierwszego etapu to 130zł za sztukę.

2. W przypadku wtryskiwaczy do samochodów BMW możemy przeprowadzić dodatkowe naprawy:

NADANIE KODU - nowy kod pozwoli przekazać do sterownika silnika prawidłowe wartości pracy co wpłynie pozytywnie na: moc silnika, reakcję na pedał gazu, mniejsze spalanie. Cena nadania kodu oraz czyszczenia i testowania wynosi 250zł za sztukę.

REGULACJA - w przypadku większych uszkodzeń lub zużycia, gdy samo czyszczenie daje wystarczająco dobrych rezultatów możemy przeprowadzić regulację wtryskiwacza, która przywróci odpowiednie parametry pracy. Cena regulacji, nadania kodu, czyszczenia i testowania wynosi 390zł za sztukę.

Po wykonaniu etapu czyszczenia i testowania kontaktujemy się z klientem w celu podjęcia decyzji odnośnie kontynuacji naprawy. Tylko klient może zlecić dodatkowe naprawy!

Ile kosztuje regeneracja wtryskiwaczy benzynowych?

CZYSZCZENIE i
TESTOWANIE
 NADANIE KODU
+ CZYSZCZENIE i TESTOWANIE
REGULACJA
+ NADANIE KODU
+ CZYSZCZENIE i TESTOWANIE

130zł 250zł 390zł

Podana cena dotyczy naprawy na towarze klienta. Istnieje możliwość zakupu zregenerowanego wtryskiwacza. Prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dostępności.

Sprawdź wtryskiwacze do pozostałych samochodów:

przejdź do katalogu

Jak długo wytrzymują wtryskiwacze po regeneracji?

Dobrze wykonana regeneracja przywraca parametry pracy w takim samym zakresie jak w nowym wtryskiwaczu. Wykorzystując oryginalne części zamienne i zaawansowane technologicznie procedury, wtryskiwacze osiągają trwałość zbliżoną do nowych komponentów.

Ważne jest, aby po regeneracji wtrysków dbać o regularną konserwację i serwis pojazdu, w tym o czystość paliwa oraz systemu paliwowego. Utrzymanie odpowiedniej jakości paliwa i unikanie zanieczyszczeń może znacząco przedłużyć żywotność zregenerowanych wtryskiwaczy. Ponadto, właściwa eksploatacja pojazdu, unikanie nadmiernego obciążenia silnika oraz regularne przeglądy techniczne są kluczowe dla maksymalizacji trwałości wszystkich komponentów, w tym również dla wtryskiwaczy.

Naprawiamy wtryskiwacze benzynowe oraz do silników Diesla!

Zobacz w katalogu

Po czym poznać, że wtryski są do wymiany?

Spadek mocy silnika: Jeśli zauważysz, że Twój samochód nie reaguje tak dobrze na pedał gazu jak wcześniej lub ma problemy z osiągnięciem wcześniej dostępnych prędkości, może to być znak, że wtryski nie dostarczają odpowiedniej ilości paliwa.

Zwiększone zużycie paliwa: Niesprawne wtryski mogą dostarczać za dużo lub za mało paliwa do komory spalania, co prowadzi do nieefektywnego spalania i zwiększenia zużycia paliwa.

Nierówna praca silnika: Jeśli silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na biegu jałowym, może to wskazywać na problem z równomiernym dostarczaniem paliwa przez wtryskiwacze.

Problemy z uruchomieniem silnika: Trudności z uruchomieniem silnika, szczególnie na zimno, mogą być spowodowane przez niesprawne wtryskiwacze, które nie dostarczają odpowiedniej ilości paliwa.

Dymienie z rury wydechowej: Nadmierna emisja dymu, szczególnie jeśli jest on czarny (wskazuje na nadmiar paliwa) lub biały (wskazuje na niespalone paliwo), może być sygnałem problemów z wtryskami.

Check Engine: Zapalenie się lampki kontrolnej silnika (Check Engine) może być spowodowane wieloma problemami, w tym także niesprawnością wtryskiwaczy. Diagnostyka komputerowa może pomóc w ustaleniu, czy problem dotyczy wtryskiwaczy.

Wyciek paliwa: Wycieki paliwa w okolicy wtryskiwaczy są wyraźnym znakiem, że wymagają one naprawy lub wymiany.

Wtryskiwacze Bosch

Wtryskiwacze Delphi

Wtryskiwacze Denso

Wtryskiwacze Siemens VDO

pompowtryski bosch

pompowtryski Siemens VDO

Pompy wtryskowe

turbosprężarki

fiLTRY DPF, fap, kat, scr

Wtryskiwacze BENZYNOWE

GDZIE JESTEŚMY

Jesteśmy w Markuszowie, niedaleko drogi S19 na odcinku Lublin - Warszawa. Odległości od największych miast: Lublin - 30km, Warszawa - 150km, Puławy - 20km, Lubartów - 30km, Radom - 90km.

mapa dojazdowa do firmy Diesel Partner zobacz w google maps

DANE KONTAKTOWE

Diesel - Partner s.c.  A. G. J. Wiśnieccy
ul. Kościelna 25a
24-173 Markuszów

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek 8:30 - 16:30

www.diesel-partner.pl
e-mail: info@diesel-partner.pl
tel. 518-518-415

undefined