Zajmujemy się regeneracją wtryskiwaczy SIEMENS VDO / CONTINENTAL, a także innych firm, takich jak: Bosch, Delphi i Denso do
samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Naprawiamy wtryski
Common Rail, piezoelektryczne, mechaniczne.
Realizujemy zamówienie z całego kraju. Nasze usługi regeneracji objęte są roczną gwarancją bez limutu kilometrów! Naprawę komponentów wykonujemy zgodnie z metodologią określoną przez producenta. Stosujemy zaawansowaną technologię oraz specjalistyczne maszyny. Każda część podlega drobiazgowej weryfikacji za pomocą specjalnych narzędzi, a po zakończeniu naprawy wtryskiwacze są testowane na maszynie w celu potwierdzenia pełnej sprawności i niezawodności (protokół z testu dołączamy do każdego wtryskiwacza).
Krok 1 to rozbiórka wtryskiwacza, ocena uszkodzeń i zużycia.
Krok 2 to dobór potrzebnych części oraz wycena naprawy. W tym kroku konsultujemy z klientem koszty oraz czas naprawy.
Krok 3 to czyszczenie wtryskiwacza w myjce ultradźwiękowej.
Krok 4 to wymiana zużyty części na nowe, oryginalne oraz wymiana uszczelnień.
Krok 5 to montaż wtryskiwacza, jego regulacja i kalibracja.
Krok 6 to testowanie wtryskiwacza na maszynie testowej.
Krok 7 to nadanie nowego kodu wtryskiwacza - w razie potrzeby.
Koszt regeneracji wtryskiwacza firmy SIEMENS VDO / CONTINENTAL wynosi 750zł brutto. W zakres regeneracji wchodzi: test wtryskiwacza, wymiana rozpylacza (końcówki wtryskowej), wymiana oringu cewki, kalibracja wtryskiwacza 3 faza, test wtryskiwacza z protokołem oraz kodowanie wtryskiwacza w przypadku kiedy jest to wymagane.
Cena ta dotyczy usługi wykonanej na komponencie dostarczonym przez klienta. Oferujemy również opcję nabycia zregenerowanego wtryskiwacza marki SIEMENS VDO / CONTINENTAL - zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego w celu sprawdzenia dostępności.
Najdokładniejszą metodą jest oczywiście demontaż wtryskiwaczy i sprawdzenie go na stole probierczym. Można również przeprowadzić diagnostykę komputerową i odczytać kody błędów związane z pracą systemu wtryskowego albo podpięcie specjalistycznego testera diagnostycznego.
Innym sposobem jest przeprowadzenie testu przelewowego bez demontażu wtrysków. Taki test można przeprowadzić samemu, ale wymaga on nieco umiejętności technicznych i wiedzy dotyczącej pracy silnika. Test może rozjaśnić sytuację, ale nie da pełnego obrazu problemu. Jest to bardziej test w kategoriach poglądowych niż diagnostycznych.
Najprostszą metodą jest obserwacja objawów takich jak: nierówna praca silnika, problemy z odpalaniem, spadek mocy, zwiększone spalanie paliwa, dymienie z rury wydechowej.
Rozpoznanie, że wtryskiwacze "leją", czyli dostarczają zbyt dużo paliwa do komory spalania lub nie zamykają się poprawnie, co prowadzi do przeciekania paliwa, można dokonać na podstawie kilku charakterystycznych objawów. Oto najbardziej typowe sygnały wskazujące na problem z wtryskiwaczami:
Zwiększone zużycie paliwa: Jeśli zauważysz, że Twoje auto zużywa więcej paliwa niż zwykle bez widocznej przyczyny, może to być znak, że wtryskiwacze dostarczają więcej paliwa niż jest to potrzebne.
Problemy z odpalaniem silnika: Wtryskiwacze, które "leją", mogą powodować zalanie komory spalania paliwem, co utrudnia lub uniemożliwia odpalenie silnika, szczególnie na zimno.
Nierówna praca silnika: Jeśli silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na wolnych obrotach, może to być spowodowane niewłaściwą pracą wtryskiwaczy. Nierówna praca może być również bardziej widoczna podczas jazdy z niskimi prędkościami lub w momencie przyspieszania.
Dymienie z wydechu: Nadmierna ilość paliwa w komorze spalania może prowadzić do wydzielania się gęstego, czarnego dymu z rury wydechowej. Jest to szczególnie widoczne w pojazdach z silnikami Diesla.
Spadek mocy i wydajności silnika: Zbyt duża ilość paliwa dostarczanego do cylindrów może obniżać wydajność silnika, powodując spadek mocy oraz problemy z przyspieszeniem.
Wyciek paliwa: Fizyczne uszkodzenie wtryskiwacza lub jego nieszczelność może prowadzić do wycieku paliwa w okolicy silnika.
Kod błędu w systemie diagnostycznym pojazdu (OBD): Współczesne samochody wyposażone są w zaawansowane systemy diagnostyczne, które mogą rejestrować różnego rodzaju błędy, w tym problemy z wtryskiwaczami. Podłączenie urządzenia diagnostycznego może pomóc w identyfikacji problemu.
Jesteśmy w Markuszowie, niedaleko drogi S19 na odcinku Lublin - Warszawa. Odległości od największych miast: Lublin - 30km, Warszawa - 150km, Puławy - 20km, Lubartów - 30km, Radom - 90km.
zobacz w google maps Diesel - Partner s.c. A. G. J. Wiśnieccy
ul. Kościelna 25a
24-173 Markuszów
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek 8:30 - 16:30
www.diesel-partner.pl
e-mail: info@diesel-partner.pl
tel. 518-518-415