Zajmujemy się regeneracją pompowtryskiwaczy Siemens VDO do VW, AUDI, SKODA, SEAT, 2.0 TDI dla silników o mocy 140 i 170 KM. Naprawiamy również pompowtryskiwacze firmy Bosch.
Proces naprawy wykonywany jest zgodnie z technologią naprawy, a każdy pompowtryskiwacz jest dokładnie testowany pod kątem szczelności, przepływu oraz dawek w różnych zakresach. Protokół z testów załączamy do każdego naprawionego komponentu. Udzielamy rocznej gwarancji bez limitu kilometrów. Obsługujemy zamówienia z całej Polski.
Cena regeneracji pompowtrysków Siemens VDO wynosi 650zł brutto. Podana cena dotyczy naprawy na towarze klienta. Istnieje możliwość zakupu zregenerowanego pompowtryskiwacza Siemens - prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia dostępności.
Siemens VDO 03G130073S, 03G130073D do silników 2.0 TDI 140 KM Audi, Seat, Skoda, Volkswagen |
Siemens VDO 03G130073M, 03G130073T do silników 2.0 TDI 170KM Audi, Seat, Skoda, Volkswagen |
650zł | 650zł |
Proces naprawy składa się z czterech etapów.
W pierwszym etapie pompowtryskiwacz dokładnie myjemy i testujemy na urządzeniu EPS EVO1.
W drugim etapie demontujemy pompowtryskiwacz na części pierwsze i oceniany wizualnie za pomocą mikroskopu. Następnie sprawdzamy mechanicznie pod kątem chrypienie końcówek, badanie jednostki pamięci, itp.
W trzecim etapie wymieniamy uszkodzone i zużyte części, ponownie badamy mechanicznie i ustawiamy ciśnienia.
W czwartym, ostatnim etapie testujemy pompowtrysk pod kątem wydajności (pomiar mocy) oraz na symulatorze pod kątem pomiaru korekt, badnie BIP.
Tak, można wymienić tylko jeden pompowtryskiwacz, jeśli jest uszkodzony
lub nie działa prawidłowo, podczas gdy pozostałe pompowtryskiwacze są w
dobrym stanie. Taka praktyka jest stosunkowo powszechna i może być
ekonomicznym rozwiązaniem w przypadku, gdy tylko jeden z
pompowtryskiwaczy wykazuje oznaki uszkodzenia lub zużycia.
W takim przypadku warto sprawdzić pozostałe pompowtryskiwacze pod kątem zużycia i parametrów pracy. Pompowtryskiwacze wykazujące wysokie zużycie mogą nie współpracować dobrze z w pełni sprawnym zregenerowanym pompowtryskiwaczem.
Zanieczyszczenie paliwa: Zanieczyszczenia w paliwie, takie jak woda, brud, rdza czy inne zanieczyszczenia, mogą powodować szybkie zużycie mechaniczne, korozję oraz zablokowanie precyzyjnych komponentów pompowtryskiwaczy.
Niska jakość paliwa: Używanie paliwa o niskiej jakości, które nie spełnia norm określonych przez producenta pojazdu, może prowadzić do uszkodzenia pompowtryskiwaczy. Paliwo złej jakości może zawierać związki chemiczne, które negatywnie wpływają na elementy wtryskiwaczy.
Zużycie mechaniczne: Naturalne zużycie mechaniczne związane z wiekiem i wysokim przebiegiem pojazdu może prowadzić do uszkodzenia pompowtryskiwaczy. Elementy takie jak łożyska, uszczelnienia czy elementy precyzyjne mogą ulec zużyciu.
Nieodpowiednia konserwacja: Brak regularnej wymiany oleju silnikowego i filtrów (oleju i paliwa) może prowadzić do szybszego zużycia i uszkodzenia pompowtryskiwaczy. Olej silnikowy pełni ważną rolę w smarowaniu i chłodzeniu komponentów wtryskiwaczy.
Niewłaściwe ciśnienie paliwa: Problemy z układem paliwowym, które prowadzą do nieprawidłowego ciśnienia paliwa, mogą uszkodzić pompowtryskiwacze. Zarówno zbyt niskie, jak i zbyt wysokie ciśnienie może być szkodliwe.
Uszkodzenia termiczne: Wysokie temperatury pracy, szczególnie gdy są połączone z niskim poziomem oleju lub jego niewłaściwą specyfikacją, mogą powodować uszkodzenia termiczne komponentów pompowtryskiwaczy.
Jesteśmy w Markuszowie, niedaleko drogi S19 na odcinku Lublin - Warszawa. Odległości od największych miast: Lublin - 30km, Warszawa - 150km, Puławy - 20km, Lubartów - 30km, Radom - 90km.
zobacz w google maps Diesel - Partner s.c. A. G. J. Wiśnieccy
ul. Kościelna 25a
24-173 Markuszów
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - piątek 8:30 - 16:30
www.diesel-partner.pl
e-mail: info@diesel-partner.pl
tel. 518-518-415